!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Emma Pettersson - Vardag och Fotografi -

Shocking

Update: | ✝ Publicerat i Hösten 2013
Världens bästa mascara. Älskar den! Fick den av min storasyster för rätt så längesen, men den "funkar" fortfarande. Jag som är väldigt skäptisk när det gäller mascara - så är jag mest nöjd med denna! Åååh den är grym! 
Här hittar ni den. 
Klara
Skrivet den:

Den kanske är värd att provas..? Men den var väldigt dyr kan jag tycka... Jag som inte vill lägga ner flera hundra på en mascara, haha! ;)

Svar: Tycker också att den är lite väl dyr. Men den är väldigt bra och haft den i nästan över ett halvår och den är fortfarande grym så då är det är värt pengarna. Men prata med någon som jobbar med det och fråga om det verkligen är värt pengarna. Kram :)
Emma Pettersson